« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku od 19. do 25. travnja 2021. organiziraju 4. Dane medijske pismenosti.
Projekt se i ove godine odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, a u njemu sudjeluju i brojni partneri s različitim aktivnostima koje će se održavati i u tjednima nakon službenih Dana.
Ciljevi Dana medijske pismenosti dalje ostaju isti - osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanje građana vještinama medijske pismenosti, stvaranje platforme za suradnju brojnih društvenih dionika i razvoj održivih projekata medijske pismenosti, te podrška odgajateljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje. Dani medijske pismenosti su se ove godine održali pod sloganom Važno je kako se osjećaš s obje strane ekrana. U Osnovnoj školi „Milan Sekulić“ Lovinac Dane medijske pismenosti obilježili su razrednici u suradnji sa stručnom suradnicom knjižničarkom nizom radionica. Učenicima razredne nastave predstavljena je slikovnica autorice Alme Čakmazović: Slikovnica o medijima – medijska pismenost za najmlađe u kojoj se djeci od najranije dobi pokušava približiti što su to mediji. Učenicima 5. i 6. razreda održana je radionica Što da radim jutjub(er)a? u kojoj se učenicima detaljnije opisuje posao današnjih „jutjubera i influencera“.Učenicima 7. i 8. razreda održana je radionica „Fake≠fact“ kojom se učenicima želi približiti pojam propagande različitim tehnikama te ih podučiti da nije sve što pročitaju na internetu istina.
Medijska pismenost u ovim trenutcima osobito je važna, jer nam pomaže da se zaštitimo od utjecaja brojnih neprovjerenih informacija i dezinformacija koje prate pandemiju koronavirusa, a koje postaju viralne na društvenim mrežama ili se proslijeđuju putem aplikacija za dopisivanje. Važno je zadržati kritičko mišljenje te provjeriti informacije prije nego što ih podijeliš. Nakon održanih radionica došli smo do zaključka da učenici naše škole mogu ponešto i naučiti učitelje o društvenim mrežama i aplikacijama.